قدرت پاک کنندگی بالا و خیره کننده تی میکروفایبر آذرپاک

قدرت پاک کنندگی بالا و خیره کننده تی میکروفایبر آذرپاک


احتمالا نام میکروفیبر را شنیده اید، ولی به احتمال زیاد به مزایای آن فکر نکرده اید. شاید نمی دانستید که دارای ویژگی های چشمگیری است که آن را برای تمیز کردن سطوح و مبلمان مفید می سازد.

میکروفیبر از چه موادی ساخته شده است؟

میکروفایبر یک الیاف مصنوعی است که از پلی استر و پلی آمید تشکیل شده است. پلی استر در اصل نوعی پلاستیک است و پلی آمید نامی علمی برای نایلون است. الیاف به رشته های بسیار ظریفی تقسیم شده اند که متخلخل هستند و به سرعت خشک می شوند. پلی استر ساختار یک حوله را فراهم می کند، در حالی که پلی آمید باعث افزایش چگالی و جذب می شود.

میکروفایبر ماده ای بادوام، نرم و جاذب است که آن را برای مصارف مختلف عالی می کند. به دلیل نحوه ساخت، میکروفیبر بعنوان ابزار تمیز کردن یعنی تی میکروفایبر در تولید البسه و پوشاک، مبلمان و حتی وسایل ورزشی عالی است.

تی میکروفایبر آذرپاک

رایج ترین نوع مواد مصنوعی که میکروفیبر از آن ساخته می شود، پلی استر است، اما نایلون و انواع دیگر پلی آمیدها نیز بسته به نوع پارچه ها می توانند مورد استفاده قرار گیرند. شایان ذکر است که در طول فرآیند تولید میکروالیاف پلی استر، مطلقاً از هیچ مواد شیمیایی مضری استفاده نمی شود و روش های رنگرزی نیازی به آب ندارند که منجر به هدر نرفتن آب می شود. (در حالی که، مقدار زیادی آب در فرآیند رنگرزی نخ پنبه مورد نیاز است).

تولیدکنندگان انواع، اندازه‌ها، طول‌ها و شکل‌های الیاف را تغییر داده و ترکیب می‌کنند تا از ویژگی‌های خاص میکروفایبر، نسبت به چیزی که تولید می‌کنند، استفاده نماند. به عنوان مثال، با استفاده از انواع خاصی از الیاف می‌توانند پارچه را جاذب آب یا بسیار نرم کنند.

میکروفیبر برای چه مواردی استفاده می شود؟

میکروفایبر دارای مجموعه ای از خواص مطلوب است که آن را برای طیف باورنکردنی از محصولات مفید می کند.

یکی از رایج ترین کاربردهای میکروفایبر در محصولات تمیز کننده است. به خصوص پارچه ها و تی ها. تی میکروفایبر آذرپاک می‌تواند تا هفت برابر وزن خود را در آب نگه دارد، مطمئناً آن را در خیساندن مواد ریخته شده مفید می‌کند، اما مفیدترین فایده، اینست که تی میکروفایبر آذرپاک می‌تواند باکتری‌ها را از سطوح کثیف جذب کند. دلیل این ویژگی آنست که در طول فرآیند تولید، الیاف ها شکافته می شوند که باعث می شود آنها در جمع آوری و به دام انداختن میکروارگانیسم ها و کثیفی فوق العاده موثر باشند. علاوه بر این، تی میکروفایبر می توانند باکتری ها و ویروس ها را از بیشتر سطوح جذب کنند. پاتوژن ها از مواد آلی تغذیه می کنند، بنابراین کیفیت مصنوعی پارچه های میکروفایبر به این معنی است که آنها می توانند به طور موثر هر گونه باکتری باقی مانده را بگیرند و از بین ببرند. این امر خطر انتشار میکروب ها و بیماریها را در آشپزخانه ها، بیمارستان ها و هر جایی که از آنها استفاده می شود، کاهش می دهد. الیاف ریز همچنین به این معنی است که میکروفیبر غیر ساینده است، کیفیت جذب آب نیز باعث می شود که میکروفایبر به انتخابی محبوب در تولید تی ها تبدیل شود. ماهیت اینگونه پارچه ها به گونه ای است که الاستیک بوده و راحت استفاده شده و هم بادوام هستند.

ویژگی دیگر تی میکروفایبر آذرپاک این است که می‌توان آن را صدها بار شسته و مجدداً استفاده کرد.

 

 



0
نظرات



دیدگاه شما:



نام:
ایمیل:
دیدگاه:
کد امنیتی :


تمامي حقوق اين سايت متعلق به آذر پاک می باشد
طراحي و بهينه سازي توسط: موسسه آرسام طرح